Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi

1.Jak mogę ozdobić zakupiony produkt?

Informacja na temat możliwych technik zdobienia danego produktu znajduje się w jego opisie.

2. Czy cena na Państwa stronie zawiera koszt zdobienia?

Nie. Zdobienie wyceniane jest indywidualnie. Po złożeniu zamówienia prosimy o kontakt mailowy: pracowniaupominkowbiz@gmail.com lub za pomocą Formularza kontaktowego.

3. Jaki jest termin wysyłki zakupionych produktów?

Staramy się wysłać zakupione produkty jak najszybciej po otrzymaniu wpłaty od Klienta. Maksymalny czas wysyłki to 30 dni roboczych. Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce, prosimy o stosowna adnotację w zamówieniu, lub o kontakt przed dokonaniem zamówienia, zrobimy co w naszej mocy! Szczegóły w zakładce "Koszty dostawy"

4. Czy mogę odebrać produkty osobiście?

W wyjątkowych okolicznościach:) Prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów.

5. Czy mogę dokonać zwrotu lub wymiany produktu?

Nasz sklep dedykowany jest dla przedsiębiorców, dlatego zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta zostaje wyłączona.

6. Czy moje zakupy na stronie są bezpieczne?

Bezpieczeństwo transakcji w naszym sklepie jest dla nas bardzo ważne. Na stronie sklepu zainstalowany jest profesjonalny certyfikat SSL zapewniający poufność przesyłanych informacji oraz ich szyfrowanie.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl